Ulotki skutecznie przyciągają uwagę potencjalnych klientów. To powszechnie wykorzystywane narzędzia reklamowe, po które sięgają małe firmy, jak i duże korporacje. Aby okazały się jeszcze efektywniejsze w swoim działaniu, należy je właściwie wyeksponować. Właśnie do tego służą specjalne stojaki na ulotki.

Stojaki na ulotki jako sposób przyciągnięcia uwagi klientów

Ulotki to niewielkich rozmiarów materiały promocyjne. Znaleźć w nich można podstawowe informacje o ofercie danej firmy, czyli jej usługach czy produktach. Są one wykorzystywane przez przedsiębiorców z różnych branż, w celu dotarcia do dużej liczby odbiorców w jak najkrótszym czasie. Ulotki reklamowe to z pewnością dobry sposób na prezentację swojej firmy i poinformowanie klientów o rabatach, promocjach czy zniżkach. Aby jednak okazały się skuteczne, muszą być estetycznie i ciekawie zaprojektowane. Niezwykle ważna jest też ich prezentacja. Klienci, otrzymując ulotkę do ręki, najczęściej wyrzucają ją do kosza, nie zwracając na jej zawartość. Inaczej się dzieje w przypadku ulotek, zamieszczonych na specjalnych ekspozytorach. Zainteresowany klient sam sięga po interesują go materiał reklamowy i najczęściej zabiera go do domu, po czasie wracając do oferty firmy.

Ekspozytory na ulotki- parametry

Dostępne na rynku standy na ulotki mogą się różnić swoimi wymiarami, kształtem, materiałem wykonania i kolorem. Mogą być to modele stałe albo przenośne. Poszczególne rozwiązania zostały wyposażone też w różną liczbę przegródek mieszczących materiały reklamowe. Zainteresowane firmy mogą wybierać spośród stojaków:

  • z aluminium/plexi,
  • z aluminium/drewna,
  • z akrylu i chromowanej podstawy,
  • z aluminium i plastikowych kieszeni,
  • stali perforowanej i zwykłej,
  • tkaniny poliestrowej i aluminiowego stelażu,
  • tektury.

Wybór konkretnego rozwiązania zależy w dużej mierze od tego, gdzie ma być ustawiony stojak na ulotki. Inny model sprawdzi się w wewnątrz pomieszczenia, a inny na zewnątrz budynku.

Zalety stojaków reklamowych

Ekspozytory na ulotki to produkty o uniwersalnym zastosowaniu, po które może sięgnąć praktycznie każda branża. Dużą ich zaletą jest dostępność i atrakcyjna cena. Taki sposób promowania firmy jest dużo niższy niż np. reklama na bilbordach czy w telewizji. Warto dodać, że ulotki dają bardzo dobre efekty. Wpływają w dużej mierze na decyzje zakupowe podjęte przez klientów. Materiały, które prezentują stojaki na ulotki wyglądają profesjonalnie i elegancko. Stanowią więc doskonałą wizytówkę każdej firmy. Istotne jest to, aby wybrać ekspozytor wysokiej jakości, który przyciągnie wzrok potencjalnych odbiorców. Takie modele charakteryzują się wytrzymałością, a więc posłużą firmie przez długi czas. Najsolidniejsze są zwłaszcza te wykonane ze stali, aluminium czy drewna.

Gdzie umieścić stojak na ulotki?

Stojaki na ulotki mogą znaleźć się praktycznie wszędzie tam, gdzie zauważa się duże skupiska ludzi. Mowa więc np. o targach, eventach, centrach handlowych. Ekspozytor można też umieścić przez nowo otwartym punktem usługowym, sklepem, restauracja, salonem urody itp. Dobrze wykonany stojak stanie się istotną częścią wyposażenia każdej firmy. Tego rodzaju narzędzie reklamowe to propozycja przenośna, którą można w razie potrzeby przestawiać i dostosowywać do bieżących potrzeb. Standy reklamowe bardzo często spotyka się na wszelakiej maści imprezach, dworach kolejowych, klubach czy kinach. Lokalizacja powinna być jednak zawsze dobrze dopasowana. Należy wziąć pod uwagę rodzaj proponowanego klientom produktu czy usługi oraz odbiorców docelowych. 

Stojaki na ulotki to bardzo pomocne narzędzia, które służą do reklamy, jak i informowania odbiorców.

By admin